onsdag 3 februari 2010

Att flyga med barn







Det ska erkännas att mamman var rätt orolig inför resan. Typ att Fröken J skulle få otröstliga hysteriska utbrott. Oron visade sig vara helt obefogad. Mamman och pappan är omåttligt stolta över sin underbara ängel till dotter. Arlanda-Wien 2 h 20 min - vaken med vid strålande humör. Nyfiken. Wien-Bangkok 9 h 50 min - somnade innan start, sov 7 h! Bangkok-Krabi 1 h 20 min, vaken med intresse för en nessesär. Krabi-RawiWarin (paradiset) 2 h - bilresa, lätt trött på att resa men höll humöret uppe.

Jobbigt att resa med barn? Not. Kanske får äta upp det uttalandet på hemresan...;)

Återkommer med rapport från paradiset!

4 kommentarer:

  1. Åh vad härligt att se och höra! Klart att fröken underbar är på toppenhumör när hon får resa till paradiset.
    Ser fram emot fler inlägg i bloggen.
    Pussar och kramar till er från småkussarna och deras föräldrar!

    SvaraRadera
  2. Underbara underbarn! Nu vill vi höra allt från er resa dagsvis... (heter det så?!). PS vi är insnöade... perspektiv! PS2 saknar er redan...ajaj! PS3 plocka en sten till min samling...

    PUSS

    SvaraRadera
  3. Härligt! Nu känner jag igen henne! Hon hade bara resfeber på förmiddagsfikat innan ;) Räknar dagar tills ni kommer tillbaka, har redan kollat ut en dag då jag och Tilla kommer att våldgästa...

    Puss på er

    SvaraRadera
  4. Miss you all! Nästa gång åker vi alla. Bara så att ni vet. Inget att snacka om!!!
    Big love

    SvaraRadera